NU ÄR JAG ENSAM IGEN, BOOOOORING

Japp då har min älskade bästaste pojkvän ever åkt ifrån mig ännu en gång för en vecka uppe i sugiga Boden. Men nu är det faktiskt inte så jäkla långt kvar tills vi båda slutar skolan/lumpen, vilket är jäkligt skönt.

Helgen har varit underbar, en nykter helg blev det, skönt med en pigg söndag, hehe. Vi har mest varit hemma och myst, ätit god mat och kikat på tven såklart!

Imorgon är det praktik som gäller, vecka 2 börjar hos Djurkliniken i Ljusdal, trivs jättebra! Imorgon ska jag få skrapa bort tandsten på en liten vovve, hihi det är så roligt att se resultatet efter att man fått bort allt skit!

Och sist men inte minst vill jag önska min prins Lycka till med uppskrivningen imorgon, håller alla tummar! :D


Snacka om att jag längtar till Studenten, wiho finns verkligen inte ord!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Hahah ja vi har ju inge bättre för oss så attteeeehh!! xP

Ja klart vi ska göra de!! ;D

<3

2010-03-15 @ 13:38:49
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: reebok

Snygg du är Jääännie :D

2010-03-16 @ 16:22:50
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0