PRAKTIK, & NÄSTA HÅLLPLATS DJURKLINIKEN LJUSDAL

Jahapp, då var det praktik igen då, ska snart ta bussen bort till kliniken, känns lite pirrigt (a) hihi va fjantig jag är, ursäkta ska sluta nu.. Så.. Men i alla fall så känns det superskönt också eftersom jag redan varit där i 3 veckor och vet att jag trivs superbra :D Så det ska bli riktigt roligt, ska vara där i 4 veckor och kommer att försöka uppdatera som jag gjorde med hundspanne, mest för min egen del så jag kan kika tillbaka senare.

Sen ska jag ju även vara hundvakt åt Tarja i helgen :D Roligt att hon vill ha tillbaka mig och var så himla nöjd med mig :D Så då kommer jag förhoppningsvis köra också, hoppas att de blir massa myshundar hemma så jag får busa massor :D Fast ungefär hälften blir nog hemma så de blir en massa mys!

Tänker tillbaka till helgen också hela tiden, alltså det var sjukligt roligt :o Helt galet, fattades lite "Ljusdalsbor" bara då hade ju kvällen varit helt jävla fullspäckat, fast då kanske något inte blivit så bra som de blev ändå, hihi! Nej men tack alla för en sjukt bra helg! :)

nej nu ska jag borsta gaddarna, som jag förövrigt har förjävla ont i eftersom jag använde skenan för första gången på säkert 3 månader, smart Jennie, smart!

Men hejdå iaf!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0