UPPRÖRD

Då var det måndag igen och praktik på djurkliniken, idag har det inte hänt så mkt, fick in lite söta valpar att mysa med och annat småskoj.

Satt och kikade runt på Tarjas hemsida nyss och såg att hon lagt ut bilder som jag knäppt på hemsidan, roligt :D Lämnade ett litet inlägg i hennes gästbok och kikade vidare när jag såg att hon ska sälja min älsklingshund Donna och började nästan gråta .. Vet att det låter helt dumt, men jag ville verkligen att hon skulle behålla Donna trots att hon inte "platsar" i Tarjas spann eftersom hon är lite för liten mot för de andra men hon är ju så duktig ändå ju! :( Uscha nu mår jag dåligt, skulle jag ha tid skulle jag tagit henne direkt, det liksom klickade mellan oss, den osäkra lilla tjejen som nästan på en gång tyckte om mig, men nej nu måste jag sluta. Jag hoppas att hon kommer till ett fint hem där hon får arbeta och inte sitta i en hundgård!


Lilla hjärtat :( Hoppas du hamnar rätt.


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Nej vad tråkigt:( usch jag blir nästan lite ledsen av att bara läsa et du skrivit.



/E

2010-03-16 @ 20:29:15
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0