Booooooooring

Vaknade vid halv 10 imorse av att mamma kom in och väckte mig. Imorgon SKA jag sova tills jag själv vaknar och de ska bli Så skönt!

Igår kväll umgicks jag med min älskade hund Edda hela kvällen, hade henne löst på gården helt tiden och hon stack inte en enda gång :D Så jäkla roligt att kunna ha hunn sin lös utan att den sticker.

Idag har jag inte gjort mycket, var ute i solen och tvättade mammas bil för de fick jag mitt hundkörkort av henne, tack mammi :)

Sen badade jag även Edda, de var inte alls populärt så då stack hon iväg till andra sidan vägen och ställde sig där och kikade på mig..

Ikväll ska jag väl ha trökigt som vanligt, finns ju inte så jätte mycket att göra här i loos. Ska väl laga mat åt mig o pappa, för han läre då inte göra de.. Sen har jag för mig att mamma sa 1000 saker jag skulle göra, men kommer inte ihåg nått av de hon sa så... ja..

Men nu ska jag nog börja med maten innan jag dör av hunger. Bye sweetiiis!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0