Första veckan av sex avklarad, check!

Ja då har det gått en vecka i skolan, skönt! Nu är det bara fem kvar, wiho sen äre studenten 2010 och då ska jag fira en av de bästa dagarna i mitt liv!

Ungefär såhär har veckan sett ut.

Måndag ~ Babbel, svenska och religion
Tisdag ~ Projektarbete, babbel, film om orangutanger ?
Onsdag ~ Projektarbete, fn kommer inte ihåg O.o
Torsdag ~ Freeeeeeestyle med hundarn tillsammans med Frida Binette & Emma Willblad, SKITKUL
Fredag ~ Åter igen freestyle och skitkul, och jag fick ha världens finaste hund att tampas med, skoj!

Så nu sitter man här, nyduschad och nyss satt in en ring i mitt näshöl. Ser väl okej ut, men pappa kommer väl antagligen killa mig ;) Men de skiter man väl i.

Daniel är och dricker grogg med grabbsen, eller ja grabben? Skittrökig enligt mig, men de skiter man väl också i.

Imorgon ska jag och mamma till Gävle och shoppa :D Ja Daniel ska väl mä han åh men han ska till pappsen och hälsa på. Jag ska shoppa en hel del & kommer därmed bli helt pank... Ångest redan nu..

Sen blir jag och darl kvar i Gävle hos pappsen mats och ska dricka lite + gå at the cruising in Gavloe. Nice

Harä bra allehooooooooopa!

(tänkte lägga in en bild men de krångla så jäkla mkt så de skiter jag i)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0