Helgens planer!

Ja då är helgen här. trimprovet i fredags (igår) gick bra, kommer nog klara det, hihi! Vi fick inte reda på betygen på projektarbetet heller, sugit!

men alla helgens planer fixade sig igår och Sofie följer med till FrameLake ;) Vi ska sova i Nilssons stuga tillsammans med Carro, Nilsson och babe :D KOMMER BLI GRYMT!

Fick även hem mitt handsmycke i torsdags som jag vann av Emmelist, tack så jättemycket det var ursnyggt!

Men ska snart dra så jag ska packa de sista. Idag kör jag på snelugg igen som jag hade i 9an (3 år sen) blev jättefint :D


Jag idag! Naglar med rosa tippar, grymt!






Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0