Huvudvärk och flumm

Denna dag har varit väldigt seg, men då är det tur att man har vänner som förgyller dagen med deras roande flumsaker! Uppskattar mina vänner enormt.

Förövrigt har denna "skoldag" endast bestått av betygsprat inom djursjukvården i kanske 1 min, sen blev vi lediga och har bara flummat omkring på skolan iväntan på att matsalen skulle öppna så man kunde få i sig lite middag, gott vare!

Sen har jag även fått ett migränanfall idag, får ett sånt ibland och de är inte alls roligt. Tog mig en liten power nap på en timme ungefär men de hjälpte tyvärr inte. Men efter 2 bamyl koffin blev jag bättre och nu lever jag igen. (y)

Imorgon är det frilufsdag på skolan, vi i hundgruppen ska på fårvallning, kommer förhoppningsvis bli en mysig dag tillsammans med flickorna och jag hoppas på toppenväder. Efter det ska jag ha muntlig redovisning i svenska nationella, skitnervös säkert därför jag fick migränen, rumpa. Men de läre väl gå Ok tänker jag coh örker inte lägga ner så mkt energi på de faktiskt.

Men imorgon ska jag även komma ihåg en hel hög med saker som jag inte ska glömma bort. typ som att ringa på ev. jobb - slädhundkennel (SÅ SKOJ hoppas jag får de) och sen ska jag även ringa Ylva mm mm mm.

Men nu ska jag kika på tv och mysa i sängen, i löööve my lovely säng, pöss på er.


Idag


Imorgon..



Mina kommentarer ♥
Postat av: Sissi

sv; tack - aa, dom är verkligen somriga :)



2010-05-25 @ 20:41:07
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: EMmelist

hoppas migränen har släppt. surprise på min blogg :D

2010-05-26 @ 07:31:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0