Imorgon smäller det

 

Då var veckan snart slut och det är helg. Gud va tiden går fort när man som minst vill det, men det är skönt att studenten närmar sig med stormsteg!

I onsdags åkte jag och älsk hem till Loos, sen hände det väl inte nått speciellt. Igår torsdag så spöregnade det precis hela dagen, men jag, daniel och pappa ställde oss i ösregnet och kapade farfars lass med vé som han fått hem. Duktiga vi är ;) Blev skitblöt, men de skiter man väl i ;)

Idag har jag inte gjort mycket, färgade underhåret svart iaf, blir rött till veckan eller nästa vecka? Färgade även Daniels hår med den överblivna färgen ;) Blev riktigt bra!

Imorgon blir det Hamra och vildmarksdagen, hoppas fan på finväder annars typ D Ö R jag ... Blir i alla fall dricka bärs hela dagen och grogg på kvällen, muuuuums!

Byyyyyyyyye



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0