Lite småle

Tänk om alla människor kunde vara lite mer ärliga,
då skulle inte jag få all skit som jag får nu, eller fick idag.
Men folk är ju för fega för att stå för vad de tycker, tråkigt.
Men jag står för vad jag tycker och tänker, men jag kan inte
stå för något jag själv inte sagt, utan som någon annan sagt.
Jag förstår mig inte på vuxna människor som försöker "sätta"
dit en ung tjej, vem gör egentligen så när man är typ 40 år äldre?
Ja den personen kommer iaf få tillbaka, de kan jag lova.
Pinsamt att personer orkar hålla på och skvallra, haha skrattretande tamefan!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0