Mindre glad

Fick nyss reda på att Daniel troligtvis inte kommer att få åka hem från lumpen på min student.. Jätteroligt vill jag mena.. Liksom den dagen man sett fram emot sen flera år tillbaka kommer jag inte att få fira med den jag älskar? Känner mig otroligt depp nu kan jag lova..

Nej nu ska jag deppa sönder iväntan på att något intressant händer i mitt liv. Nej usch va depp jag blev, fan jävla skit bajs äckel lumpen .........

Men verkar ju bara vara jag som bryr mig också, men inget jag kan göra något åt så det märks väl hur de blir med allt, jag tänker fan ha kul ändå.. Fan va värdelöst! Förstår inte hur dom kan göra så, liksom hans flickvän som han varit tillsammans med i över ett år tar liksom bara studenten en gång och då kan han inte få vara ledig en ynka jävla dag när dom ändå muckar en vecka senare, jag menar hur mycket kan det finnas kvar att göra..

Och nu har jag inga pengar kvar på min jävla mobil heller, HAR JAG TUR IDAG ELLER?! FAAAAN!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

ja annars är det enkelt att färlänga bara du har lite kedja och en tång hemma :D

2010-05-26 @ 23:18:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad ska du hitta på idag? :)

2010-05-27 @ 08:19:24
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Emmelist

du kanske blir gladare igen då smycket kommer idag. :D

2010-05-27 @ 11:29:03
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0