Projektarbetet alldeles strax helt klart!

Nu är redovisningen av projektarbeteredovisningen också avklarat, känns kanon! Det gick jättebra också, mitt bildspel var så jäkla snyggt alltså, grymt!

Idag ska nog jag städa min lägenhet eftersom Daniel kommer senare och mamma kommer imorgon och då måste man ju fjäska lite ;)

Annars ska jag nog mest feta mig och ha de bra, vänta på att min übersnygga handsmycke ska ramla ner i brevlådan! :D Funderer skarpt på om de blir de på balen, gryymt!

Åh imorgon blir de kanske utgång tillsammans med några av mina absolut bästa partybrudar Jennifer och Sara, om inte jag ska till Ramsjö tillsammans med Daniel imorgon . Men de blir nog att vi åker dit på lördag ist.

Men nu ska jag dra hem! Byebyebyebyebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härligt att det snart är klart :)

2010-05-27 @ 17:25:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0