Städdag

Idag har jag haft en ordentlig städdag av mitt rum hemma i Loos. jag började att städa när jag klev upp vid typ 9 och blev klar vid 2 kanske, men jag gjorde ju massa annat samtidigt och tog en paus på 2 timmar där emellan kanske, så de flöt på bra & nu är det göööörsnyggt :D

Idag kom även min älskade farfar och hälsade på, dock kom han för att berätta att han inte kan komma på min student :( inte ens äta pga att han ska in på operation två dagar innan :( Blev jätteledsen, men ja, hellre att han opererar sig och blir frisk, än att vara med på min student för att göra mig glad? <3

Åh det är så mycket jag ska hinna med nu, veckorna gårt alldeles förjävla fort, HINNER INTE MÄ!

Idag är det exakt 4 veckor kvar, just nu sitter jag hemma hos mormor i näsberg tillsammans med släkt & vänner, åh jag längtar så sjuuukt mycket!

Men tiden går för fort.. Detta är vad jag ska hinna göra..
- Fixa klart Balklänningen (innan 5 juni)
- Fixa bil
- Projektrapporten ska in (senast torsdag till veckan!)
- Fixa inför studenten, mat, kläder, fix o trix mm (studenten då)
- Planera student veckan
- Fixa jobb?

Blä..



Mina kommentarer ♥
Postat av: * Em

Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt på din blogg?

2010-05-22 @ 12:55:20
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0