Bollnäs

God morgon!

Just nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och ettan, möms!!

Tilo är jättebusig, gaaah ja undrar ja när han ska börja bete sig som en hund och inte någon slags blandning mellan hund och apa ? haha ne han är söt min lilla bäbbe!!!

Men ska iaf börja dra mig ut snart, ska packa Tilos bur eftersom vi ska åka till Bollnäs idag och då ska han få inviga sin nya, stora, fina bur :)

Vi hörs sen kanske, beror på om jag ska jobba eller ej, byebye!


Tilos små riskorn HAHA, alltså gud va jag garva när jag såg dom första gången...


Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

Haha, fy vad gulligt ^^,

2010-11-19 @ 23:04:43
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0