Helgen!

Hejhopp pillesnopp!

Min helg har varit bra, eller i alla fall kvällarna, men dagarna har väl varit mindre bra!

I fredags kväll skulle jag sooova hade jag tänkt, efter allt jobb jobb jobb hela veckan! Men de blev de ju självklart inte för klockan 18.00 kom Mats och Daniel innanför dörren och hämta mig hemma i Loos, sen bare av till Ljusdal!

Vi började kvällen hemma hos Mats, alltså Daniels pappi, han bjöd mig på rom och cola, capten morgan<3 och ja som jag misstänka spårade kvällen total, gött haha! Kom i alla fall på Järnvägs, drack kanske 6 groggar och ngr öl, vilket är ungefär dubbelt så mkt som jag brukar dricka.. jaja

Vaknade i alla fall upp hos Mats och mådde SKIT dåligt.. Jag spydde i ett från 10-15, trodde jag skulle dö där ett tag, spydde så de blev som ett lock i halsen och fick inge luft, ne fyfan!! Spydde i bilen hem till Loos också, haha i en påse då, och 2 gånger efter vägen haha. Ne fyfan!

Men sen vare bara att köra i gång igen vid 4, då jag skulle på inflyttningsfest hos Carina hemma i Loos, så vid 5 satte jag mig och drack grogg igen (y) Gick skitbra!

Var en otroligt trevlig kväll i alla fall, eller ja båda kvällarna..

Denhär dagen har väl inte heller varit den bästa på 18 år ... Usch. Alltså jag har inte varit bakis idag, men när man för en gångsskull mår bra och alla beskymmer är ut världen så dyker de väl upp nya..

Åh herre gudarnas skymnings skit säger jag bara, hur i helvete ska man veta va som är sant och ej ? De är så jävla tragiskt och de värsta är att jag inte är de minsta förvånad, fyfan för fläsk säger jag bara. Tur att du förhoppningsvis inte läser dehär, men fyfan säger jag bara far åt helvete.



Såhär såg jag ut på halloween ... HAHAHA, jag dör.


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: tack baby! Ja känns skönt nu när det mesta skit är borta :) saknar dig med! <33

2010-11-11 @ 13:05:02
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Bilalhermine

Good people of togo i was here ok.

2011-03-25 @ 09:42:46
URL: http://bilalhermine.blogimagine.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0