Jobb Jobb Jobb!

Halloj!

Sitter hemma i soffan nu, ikurad min mysiga filt med leopard mönster och myser! Har nyss vaknat, och nej jag har inte tagit sovmorgon utan jobbt till 7 imorse!

Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ta bilen hem till farfar och hämta lillbusen! :)

Jag har för övrigt jobba hela veckan på Loos Bagarn (y) Haft en hel del skoj med Bittan & Bettan haha, inatt vare väl i alla fall värst, usch va jag gjorde fel HELA tiden, räkna fel, hicka i en timme, kasta grejjer på golvet mm mm ...

ska jobba inatt också, börjat 19.30 ikväll så förhoppningsvis tar jag helg runt 2-3 inatt (y) Woho!

Imorgon blir de städning eftersom vi får stor främmande i helgen, Daniels pappa kommer förhoppningsvis hit, sen kommer även hans mamma + mostrar, wiho skoj skoj!

Men nu läre jag hoppa in i duschen! Byebye!


Du skulle bara veta, men du skulle ändå inte tro mig,
du skulle som vanligt bara tro de som var lögn, för du är sån!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0