Myggan!

Haha just ja måste ju berätta en rolig sak från igår, alltså de var så mkt tok igår och de behövdes Verkligen!

Jag och Mia hade väl druckit lite vin, haha, också satt vi ute och "tjuvrökte" lite hehe, hade även med oss Tilo ut så han sprang lös i snön och busade. och på min bro har jag en sten där jag upptäckte att de satt en Mygga ?! Japp de är helt sant..

Jag: Mäh nu är myggan borta...
Mia: Tiiiiillloooooo, ne men där är han ju...
Jag: Hahaha alltså myggan på stenen ...

och sen en till sak, alltså visst heter de Snöspade ? Ja visst göre de, ja jag sa ju de jag åh ;) Men i alla fall så lät de såhär...

Jag: Alltså jag höll på åh dö ja när snön kom, för jag kom ju på att jag inte har någon snöspade...
Mia: Hahaha SNÖSPADE ?
Jag: Ja ? haha
Mia: Men de heter väl spade bara? Ni i Loos är lägger Alltid till dubbelord, som Leif Jeans-byxor, men säger väl bara Jeans...
Jag: Haha ja men de heter väl snöspade i alla fall..
Mia: HAHHAA men hör du inte hur fult de låter eller ... hahahaha
Jag: ne ... haha?

Ne men nu ska jag gå och göra nummer 2, byebye.




Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0