Myskväll & Lägenheten

God kväll alla stramajäklar!!

Just nu sitter jag här med bror♥ & Daniel♥, sitter just nu och dricker lite cider+vin+smirre (y) Dom dricker självklart ölisch!

Dom spelar dock nå jävla spel på PS3, som vanligt dvs, väldigt tråkigt. Är lite smått irritejrad eftersom Daniel skulle ha diskar (de väller verkligen över med disk) men han har skite i de som vanligt :( jag hatar när de är disk och skitit i lägenheten, usch.

Varför är de alltid meningen att tjejer ska göra sånt skitgöra ? jag brukar oftast diska även om han ska göra de för att jag blir så vrång på att hand liv är SPEL och struntar i allt annat, men idag har jag tålamod och jag Ska inte diska idag..Nu är de han som ska diska och då ska jag Inte göra de..

Tycker de räcker med att jag städat hela lägenheten från grund till botten, laga mat och städat ännu mer idag.. Plus att jag var i Bollnäs och handlade massa saker till lägenheten igår + mat. Så då tycker jag att han borde kunna diska men icke sa nicke..

men men, man ska väl vara glad för de lilla antar jag ;p

Nu ska jag och Tilo gå ut en sista runda för kissning sen blir de sängen!

Lägger ut lite bilder från när vi gjorde om lägeheten, för de har jag helt glömt bort!!



Sovrummet innan, Gula väggar me nå blommer på eller nå, ganska fula..

ja fult.

Tilo somnade på sänge under tiden vi höll på :)

Efter, vetefan va D gör för min, men ja..

Fint fint, alltså Daniel kommer nog aldrig att bli någon modell haha. men tycker om han ändå.

KÖKET

KÖKET före...
(får ursäkta att de ser ut som ett jävla bombnedslag men de är väggen & kopparna ni ska  fokusera på)


Mähn jag öndrade ju.. skit samma den får vara sne.. EFTER
'
sådär..

äsch hej då o god natt hehe


Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

SV: Allt är bara fint med mej :) Hur står det till själv?



Alltså jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag saknar fan skolan LITE. Fast inte själva pluggandet å de, utan att träffa folk, och bara kunna sitta på lektion och tycka att lärarna är dum i huvudet.. typ ;P



Än själv då? :)

2010-11-20 @ 11:51:37
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0