Bad update!

Veckorna flyter på, jag jobbar både dag & natt (y)

Veckorna flyter på precis som mitt underbara älskade liv! Kunde inte vara så mycket bättre än va de är just nu! Jag har världens bästa pojkvän/bästa vän & världens bästa vänner. Det finns ingenting som jag saknar i mitt liv just nu! Eller okej skulle vara en utomlandsresa tillsammans med Daniel kanske ;)

Vi har det bättre än bäst i lägenheten, allt är fixat förutom tapeterna som ska upp i sovrummet & luftvärmepumpen (y) Woho!

Ikväll eller imorgon blir de ett par glas vin hemms hos oss, nice! Hoppas att vi får nå trevlig sällskap också kanske. Egentligen vill jag iväg med brudarna b.la Sofieproppsälski, Ännipäännibus m fl men vet inte om jag kan :( Men de märks imorgon!

Kommer att börja blogga mer när jag fått internet uppe på berget ;) See you soon! <3


Jag lämnar mitt gammla "liv" bakom mig och lever i nuet, vilket är så jävla bra! Jag saknar ingenting som jag hade i mitt liv innan, allt känns så himla bra nu!


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

saknar du inte mig ? :( jag saknar älvis! <3

2010-10-05 @ 19:56:43
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0