Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma från Stockholm och nu är allt uppackat och klart! (y)

Måste säga att jag haft en underbar vecka nere i Stockholm! Höjdpunken var ju självklart Ladies Night i Globen, fyfan vilket DRAG!

Var även på efterfesten och stod 2 meter i från kanske en av världens snyggaste killar, bla BROLLE, mums!!! Knäppte kort med emelies kamera så kanske lägger upp dom när jag fått dom av henne :)

Aja har i alla fall shoppat loss som en galning, hihi. Men orkar inte skriva nå mer, kanske skriver mer i morgon för nu ska jag kolla in vårt nya kök :D:D:D:D

BYE BYE BYE!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0