GAH!

Hejhopp!

Dagen har bestått av sömn♥, fönsterputsning hos gamlingarna, bus med Tilo och Förvirring...

Alltså jag har världens beslutsångest... Jag har fått 2 jobberbjudanden vecka 44, nattjobb och dagjobb, dock vet jag inte hur många dagar de blir nattjobb, men vet att de blir hela veckan dagjobb. Men vad ska jag välja?

Jobbar jag natt tjänar jag bättre troligvis, jobbar jag dag så jobbar jag ju hela veckan = mkt pengar också? Jobba dubbelt och inge sova under en vecka = inte så jävla najs men MKT pengar ? Fan alltså jag vet inte hur jag ska göra, är inte så jävla pepp på att jobba dubbelt under en vecka, men vafan jävla skit.

Ne jag ska föndera lite till och sen kanske jag kommer fram till hur fan jag ska göra....

Ikväll blir det förhoppningsvis Kolbullar & fylla tillsammans med Daniel, Katrin, Lena, Magnus & Janne ? ;) haha Parthy tillsammans med 40+ are is the shit :D

Men nu ska jag snart käka, byebye people ha en go kväll! ♥





Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0