Irriterad!

Något jag verkligen Hatar är folk som hela tiden ska tala om för mig vad jag ska göra, hur jag ska göra och när jag ska göra saker..

Just nu är jag stressad och irriterad på många saker och då rinner min pelare över rätt så lätt. Jag bryter ihop för småsaker och de känns som att dom förstör allt i min väg.

Som med Tilo, vafan de är MIN hund, jag uppfostrar honomm exakt som jag vill, jag gör precis vad jag vill med honom. Vill jag att han ska ha en tröja på sig när de är -15 grader ute så har jag det..

Men Alltid är de folk som ska tala om för mig hur jag ska göra.. Gå ut och gå med honom, släpp han med andra hundar blablablablabla...

Fuck you.

nu har jag även världens jävla beslutsångest hur jag ska göra ikväll, gå ut eller inte ? ... Jag har hundvakt nu, men vafan jag är så jävla opepp....

röv.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0