Kallt som i graaaaven!

Hej hopp!

Idag tänkte jag och Tilo åka och hälsa på farfar en sväng, men eftersom bilen stått ute nu i 2 dagar och på dom två dagarna har de kommit 1 dm snö + massa kyla så bilen var mer eller mindre ett snöberg.. ?

Så jag tänkte starta bilen och köra på högsta värmen och börja skotta av bilen, men de började ju jävligt bra när jag inte ens kunde låsa upp bilen ... :(

Så vi startade med att gå hem till farfar, fikade lite och busa, sen fick han skjussa hem oss och jag var hem till mamma och lånade lite låsspray och sen vipppps så kunde jag öppna bilen (y) Sen vare bara till att börja sopa, sopa och sopa, usch! Inatt ska jag köra in bilen i garaget!

Annars har vi inte gjort så himla mkt idag, ringt lite samtal och ja lalla runt.

Imorgon ska jag i alla fall putsa lite fönster (y) Hoppas att de går bra haha..?

Sen går jag i alla fall bet med hundvakt så de verkar lurt att jag blir hemma i helgen :( buhu! Men men sånt är väl livet... :(

Tror nog att jag ska börja använda blå mascara igen, de är så himla coolt!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0