Kaos i bloggvärlden ?

Alltså äntligen händer de nått i bloggvärlden som länge varit trökig och grå. Jockiboi avslöjar Paows otrohet mot Hugo och jag måste säga att de var bra gjort av honom även om han var taskig mot paow, men vems fel är egentligen detta då? ... Hon hade ju själv aldrig erkänt så jag tyckte faktiskt att de var bra gjort.

Sen till Kissie, jag tycker att hon är en patetisk människa, eller vare en roll eller vad/vem är egentligen Kissie. Nope patetiskt. Men sen tycker jag också att personer som klankar ner nå oerhört på hennes utseende också är lite patetisk, man kan faktiskt inte rå för hur man ser ut? Javisst hon klagar också på andras utseende så jag vet faktiskt inte.

Och sen till gossips.se, äre bara jag som typ Aldrig kan komma in på deras sida eller äre mitt internet som är stört ? ...

Nej nog om allt bloggsnack!

Nu ska jag och Tilo ut och busa i snön.... höhö.. Bye


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

jag kommer inte heller in på deras sida :( :D

2010-10-22 @ 14:25:58
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0