Ljusdal imorgon till mina brudar!

Imorgon bär det av till Ljusdal och jag är pepp som Fan!

Allt ordnar sig bara man vill & har snälla/underbara föräldrar,vänner & pojkvän! :)

Imorgon blir det i alla fall utgång med bästa brudarna, Sofie "Proppis" Westh, Anna "Änni" Jansson, Jennifer "Stupman" Elverstig med flera, de kommer att bli så jävla grymt alltså! Lovely!

De blir troligtvis Stadt och Lillasyster, yummiiie :D
Eller så blire Järnvägs och hela järnvägs gunger ;) Men lutar åt Stadt!

Ses i dimman imorgon alla mina vänner, då det blir Relax och Smultronvin för hela jävla slanten!

Pöss på er!


Jag för fyra år sedan, tiden då Signe var min BFF, vi gjorde Allt tillsammans och då menar jag fan allt. Sparkrace i backströms som slutade med blod, busringningar till folk som börja grina, bus på gårn, en hel jävla hög med fester och Skratt så inihelvete med skratt mm mm mm! Saknar den tiden grymt mkt!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Amanda Rieem

jo men det är bara bra! :dsegt dock ska dricka lite mer kaffe nu :D

2010-10-03 @ 13:49:48
URL: http://rieem.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0