Shopping!

Goddag alla glada själar ! :)
Natten tillsammans med Tilo bledvid E4an gick jävligt bra, inte ett pip på hela natten, så jävla stolt!
Vaknade vid 9 då Max skulle åka till skolan, fixade mig lite och sen begav jag mig hem till Anki och mamma tillsammas med lillebus!
Sen drog jag in till Mörbycentrum själv och kikade i lite affärer, tänkte kolla på någon slags tunika till Ladies night men hittade fan ingenting, lack. Men hittade lite annat skoj, lite av de finns på bilderna nedan som är tagna från google.se ! ;p
Imorgon blir det förhoppningsvis Lilljeholmen med mamma och Anki och på fredag blir det Stan med Tessi :D Vilket måste betyda att jag borde hitta en snygg tunkia ;)
Men äsch, här kommer lite bilder.... ENJOY (beklagar att bildena blir asstora men fattar intre hur man minskar dom på emelies datorn, verkar NOT fungera..)
Köpte nya sunsilk för slitet hår typ. hoppas den är bra ;)
halsband från Lindex
Matbellins nya foundation + maxfactor puder.
Så äsch nu orkar jag inge mer ;P
Köpte lösögonfransar, lösnaglar, halsband till Tilo mm.. :)

Mina kommentarer ♥
Postat av: LINA K

SV: Förlåt för jättesent svar, men ville i alla fall skriva och säga att TACK SNÄLLA för den fina kommentaren! =)

2010-10-18 @ 07:44:18
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0