What too doo?!

God morgon alla som läser min blogg men är käss på att lämna nå kommentarer ;)

Igårkväll kom Jonas och hälsade på mig och min familj (Daniel och Tilo) de var roligt, han tyckte att vi bodde fint och att min hund var helt knäpp och garvade hela tiden haha.

Sen kikade vi på Vampires Sucks och den var skitbra haha! Kan ju bero på att jag inte är ett freak på Twilightfilmerna! Jag tycker dom är bra, men tycker att vissa överdriver som Fan!

Idag är jag ledig, eller ja jag ska ner på skolan ikväll och städa lite inför imorgon, slipper jag gå upp typ 3 inatt? Så jag tänkte städa alla klassrum ikväll! ;p

Så imorgon ska jag jobba på skolan och hela nästa vecka blir de städning på äldreboendet i Loos, wiho I love to work! Ska även höra på ett till jobb tänkt jag, eller jag tänkte prova påt om jag vill eller inte.

Till er som säger att de inte finns nå jobb.
Vill man ha jobb, Får man jobb!
Så att de inte finns nå jobb är rena Bullshiten! Sen får man väl helt enkelt ta de jobb man får! Jag har liksom 4 olika vikariejobb i LOOS, så då finns de fan jobb överallt.

Men nu ska jagh chilla, tänkte åka upp på Ica och köpa nå gött :D Sen träna in Tilo på klickern som han är Livrädd för... Sepeklicker kah köpte på granngården.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0