Work!

Kom just hem från skolan, där jag städat ett par timmar, skönt att ha lite gjort tills imorgon!

öp ringde nyss och fråga om jag kunde jobba inatt också, så inatt blir de jobb, hem och försöka sova en timme och sen vidare till Skolan igen och städa! Schööönt med jobb men kommer att bli dödstrött men de skiter man väl i ;)

Kommer troligtvis att bli en hel del dubbeljobb nästa vecka också, NIZZZ! Kommer nog att lägga om tiderna lite och börja städa direkt när jag kommer från nattjobbe ist för att jobba, sova en timme och sen åka o jobba igen, lik bra att städa på en gång då och ist gå hem lite tidigare! :)

Men nu ska jag busa lite med Tilo innan jag drar iväg och jobber av mig lite!

Sov gött.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0