Bitterfittor!

Jag brukar inte vara sur, grinig och klaga så himla mycket, men ändå tycker jag att jag är värre än många andra, men oftast är jag det inför min familj, pojkvän mm som synd är... Men annars är jag faktiskt en glad person, som försöker vara glad hela tiden och de är inte många som sätt mig arg!

Men varje morgon när loggar in på facebook möts jag av denna klagade människa, Alltid är det någonting! Är det inte skoldagarna som är för långa (9-14.30 den längsta dagen) Vi gick ~ 8-15.30 varje dag förutom fredagar och jag har aldrig klagat! Klagar den inte på skolan så är det att dens respektive aldrig är hemma, att den har ont överallt, ja någonting är det Hela tiden.

Fyfan vilket tråkligt liv man måste ha om man sitter och letar någonting att klaga på hela dagarna och sedan skriva de överallt så den drar ner alla andras humör också.

Nu klagar jag, men de är för att jag må¨ste få ur mig det, förstår inte hur man kan vara sån negativ människa..

Skaffa dig ett nytt liv, nya människor, ny insperation, nytt samhälle och ja Allt. För som du klagar nu kan du inte må bra för 5 öre..

GAH blir så irriterad på folk som klagar, klagar och klagar.... Herre gud!

Nu ska jag ut och busa med Tilo :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: JESSI FOX

hahahahah känner igen mig som fan i det här.... jag har också en sån där bitterfitta som jämt ska klaga på saker och ting.. hon kör en status en gång i timman från mobilen. SKITJOBBIGT! min sambo plockade till och med bort henne från fejan..

2010-09-08 @ 09:11:23
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0