Happyface!

Fick nyss reda på en jävulskt bra nyhet, det gillas enormt mycket! Finns dock nackdelar som jag vet kommer, men vafan de skiter man väl i, detta kommer bli så himla bra!

Och imorgon kommer Daniel, skönt som bara den!

Sen blir det Ljusdal på torsdag IGEN, arbetsförmedlingen here I come och jag vill fan inte stanna, gaaah!! Sen hämta hem möblerna, om vi får tag i nån släpvagn! ;p Niiize! Ska även till Veterinärn och vaccinera lillgubben, träffade Maggan idag, herre gud va jag längta tillbaka till Djurkliniken då!

Men nu ska jag sova en sväng innan kanelbullar och limper ska packas!

De går bra nu, kompis de går bra nu!

Även att jag kommer att flytta in i lägenheten inom någon dag bara :D wiho bra nyhet de också :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Vad härligt att det går så bra:)



Svar: Ja Emma gillade jag också!:)



/E

2010-09-15 @ 17:24:26
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0