Inget internet = ingen bloggning!

Hejhopp!

Nu är jag helt inflyttad vilket betyder, Inget internet, ingen dator (förtillfället eftersom min är trasig) ingen tid ja ni förstår..

Daniel jobbar ju hela veckorna, så jag är ensam med lillbus hela veckorna, dock jobbar jag ju nätter (så jävla skönt med extra jobb) så då har pappa/mamma Tilo och sen hämtar jag honom efter jag slutat (y) Funkar gööör bra!

Är hemma hos mamma o pappa nu, ska fixa lite mat åt mig o pappa, eftersom vi båda är själv kan vi väl lika gärna äta ilag ?

Men sen bäre av till min o Daniels nya lya ;) Imorgon kommer tapeterna, tvättmaskin, kakel & Anders (y)

Helgen blir det trolivis Ikea i Sundsvall, har en del att inhandla, sen ska jag (hoppas jag) gå i affärer :D WOHO shopping på G!

Men nu ska jag fritera chicken nuggets Mums!

Ha de bra och förbered er på bad update! Men alla nära och kära når mig på luren om de skulle vara nå!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

äh, det går säkert bra med dom nya också :)

vilken tur, hade jag inte varit med på listan vet jag inte vad jag hade tagit mig till alltså ;D <3<3<3

2010-09-22 @ 14:19:18
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Emmelist

drygt at va utan internet :S

2010-09-23 @ 07:39:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0