Jobb, Städning and no time!

Jobbade inatt igen, har fortfarande inte varit arbetslös en enda dag, and I love it ;)

Men hann dock bara sova ca 3 tim eftersom jag ska till helvetestandläkarn idag, åh vill inte :( Så ska åka med bussen som går om ca 10 min? ... StressStress och astrött.. Ska sova som fan på bussen iaf..

Sen ska jag och hämta ut körkortet :D Sen trolivtvis gå på arbetsförmedlingen, söck! Sen ska jag hem till min gamla lägenhet för att rensa ur den, hualigen..

Kanske bloggar senare, see yah!!


Mina kommentarer ♥
Postat av: JESSI FOX - NY TVLING IGÅNG!

jepp... jag har en blå ring i näsan. på bilden och fortfarande :D

2010-09-02 @ 11:24:59
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0