Lägenheten!

Storflytt på G, därför dålig update, men ni är ju ändå så grymt dålig på att kommentera så då kan ju jag lika gärna vara dålig på att uppdatera eller hur ? ;)

Har i alla fall hämtat möbler i Ljusdal idag (y) Så nu är det bara sängen och soffan hemma som ska in i lastbilen sen så är det bara att möblera och flytta in :D Så ska nog sova första natten där inatt! :)

Imorgon blir det rösta, jobba sen blir det Ramsjö och hämta lite grejjer, Daniel ska rösta och sen blir det matimati :)

Men nu ska jag häva i mig lite mat innan jag ska åka iväg igen, ha en trevlig helg!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0