Släktträff ?

Hej hopp!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, vaknade vid 10 och sen dess har det varit fullt upp!

Min kusin och hennes tre barn & man var hit, mormor, morbror, farfar och resten av familjen, riktigt trevligt var det :) Jag fick äntligen mitt halsband som en farbror från Näsberg gjort åt mig :D

Gårdagen var i alla fall grymt bra! Var på Kick Saloon och åt, riktigt jävla gott, min mat gick väl på nästan 300 kr bara maten och sen fick jag förrätt, efterrätt och massa annat, Tack så himla mycket Mats!

Efter de var jag privatchaffis åt Daniel & Mats, jävligt skönt att vara nykter faktiskt. Åkte ju hem till Loos på kvällen, hade polisen i arslet i ca 2 mil, trodde jag skulle DÖ av nervositet, jag är så jävla fjantig, är asrädd för polisen :o .... !

Men nu ska jag dra mig mot sängen snart, är så jävulskt trött...

GRATTIS TILL BÄSTASTE EMELIE SOM FYLLER 20 ÅR IDAG, Love You! <3


Bild på halsbandet, det är käkskelett från Älg :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: JESSI FOX

Tjena tjejen! Har dragit en vinnare nu.. Kika in och se om det blev du vettja ;)

2010-09-06 @ 10:16:20
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Reidaralise

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 18:31:56
URL: http://reidaralise.blog13.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0