Testat Isadoras nya mascara!

Skriver ett snabbtsnabbt inlägg om Isadoras nya mascara WigWham, som gör att man ska få "spindel fransar" och jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt, dock kladdade den av sig rätt så mycket när man målade på den och var tvungen att måla flera gånger, men resultatet blev i alla fall jävligt bra lagom ihopkladdade fransar inte alls så mycket som många trodde och jag är nöjd!


Får ursäkta att jag ser ut som ett mongo på¨bilder, men hade brottom. 
FÖRE:

EFTER:

Syns dåligt, men den var bra och volymen har hållt i sig!

Nu drar jag iväg till Ljusdal och blir där över helgen, då det blir flytta, festa, krogen och god mat!

Ha en bra helg allesammans, vi Kanske hörs nått under helgen också!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelsit

ser bra ut :D



ja det är fan synd om fiskar alltså :/



planer för kvällen?`

2010-09-03 @ 13:02:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX - TÄVLING PÅGÅR!

fett sugen att pröva den där! men den är typ slutsåld i mina trakter.. sick!



btw, nästan alla prylar jag äger och har har jag köpt online. den blåa näsringen finns på puss.se ;)

2010-09-03 @ 21:12:00
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej

Tävlingen om ett paket NOKA är nu avslutad, kika in oich se om du har vunnit! Om inte, så kommer en ny tävling upp igen om ett par dagar.

MvH

2010-09-04 @ 03:29:51
URL: http://jennifers.nu

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0