Tröööttis!

Hualigen va trött jag är, kan det vara vädret, slitet eller bara jag som är lat ? ...

Idag har i alla fall jag, mamma & Tilo varit till Ljusdal, jag inhandlade ny mat åt lillagrabben eftersom han kliar sig like hell och jag misstänker att de är maten, sen tycker han inte om den heller. Så hoppas på att de nya fodret är bättre!

Sen handlade jag en ny pappersgrej som vi ska ha i lägenheten, skitfin plus lite pölsa ;) Mums!

Väntar på ett samtal som jag verkar få vänta på, som vanligt ... eller! Kanske de som gör mig trött ?

Justja, idag lyfte även Tilo på benet för första gången, wihoooo :D BALLT ju! Dock gjorde han de bara en gång, så var säkert inte för att lyfta på benet egentligen :(

Köpt nya kläder åh, här kommer dåliga bilder på dom ;) Fast dom syns ju inte så mkt.

Här är iaf två saker jag köpt,
Sjal, svart/grå prickig, ca 1oo :-
Tröja grå/vit randing, ca: 2oo:-


Röd Adidaströja (+ byxer!) 5oo :-

Blå,svart,vit rutig huvtröjja, myspys! 3oo:-


Mina kommentarer ♥
Postat av: madeleine

Hejsan!Fin blogg :) Va gärna med i min tävling!

2010-09-14 @ 18:30:17
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0