Veteranmarknad Lobonäs/Homna

Hejhopp :)

Åh vart i röran ska jag börja? ;)

Igår blev i alla fall jag och Daniel medbjuden till Lobonäs på pubafton och självklart kan man väl inte tacka nej till ett sådant tillfälle ;) Cooolisch!

Så vi tillsammans med några coola brudar & karlar drog iväg dit och upptäckte ganska snabbt att jag var den yngsta personen där typ, eller okej de var väl kanske 10 pers som var i min ålder och upp till 25 kanske, resten var fan upp till 80 år haha! HEJ PRO .... Men sköj vare så dumt att klaga :D

Idag har jag varit på veteranmarknaden i Homna & Lobonäs, köpte en hel del grejer till lägenheten bla. gardiner, kuddfodral, en sjal, trimsaker, plädar m. leopardmönster grr ;) MM MM MM asskoj!

Fick även ett gulligt hjärta som de står "puss & kram" på av min älskling :')

Men nu är fan plånboken så tom de går att vara, tjoho nu ska jag leva Fattigt i många veckor tills vi flyttar in i lägenheten!

Men nu ska vi käka plankstek, Mums!






Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

Tyckte jag skymtade dej i Lobonäs ;P

Hade du inte minivovven med dej dit? :)

2010-09-16 @ 23:18:03
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0