Dryga blogg.se

ÅÅÅH trött jag blir på jävla skitblogg.se ... För ovanlighetens skull så hade jag skrivit AS mkt också försvinner ALLT jag skrivit.... fan ska sluta med den här skiten tror jag, världelöst.

Ja lite av de jag skrev var iaf att jag haft en en grym påsk som kännts mer som midsommar med grillning, groggdrickning, engmans kapell och en jävla massa skoj!

Idag har jag jobbat på hemtjänsten, niiiice.. Men blir dock så jäkla besviken på lön min, jobbade som ett AS förra månaden för att få ihop någon krona mer än månaderna innan och när jag får lönespecen idag fick jag typ ingenting ändå, ska man behöva jobba dyngen runt för att få någon krona över alla utgifter eller? Blir så jääääävulskt trött på dehär... men men får väl vara glad att jag har nå iaf, får ju in någon mer krona än om jag levt på soc, eller de vettefan för dom verkar ju ha råd med de alla andra har när dom jobbar så :P Äsch dumt att klaga som sagt. huj.

Ja men imorgon tills på fredag ska jag iaf vara på Ica Nickeln in Loos, welcome! I helgen vet ja inte riktigt va jag ska göra, funderade på att dra iväg till s-vall på ikea igen och kika på madrass till sänga men vet inte om jag orkar, ska iaf vara nykter tror jag ? :p får mysa istället hähä.

För nästa helg ska man ju till Rättvik och köra Rättvik by night fylla och fight med dom bästa ;) Först marknaden på dagen, sen grillning, drickning och en jävla massa ös, ska bo i en stuga 15 min där ifrån och bara ha de jävligt nice!

Men ne nu ska jag skaffa mig ett liv istället för att sitta här och nöta... Ah och jag väntar fortfarande på min "sparkdräkt" som skulle komme förra veckan, sööööööck, nej haha fan va jag klagar idag, men är trött faktiskt, får skylla på de ;)

Hörs Häj!




Mina kommentarer ♥
Postat av: Simon

Du ger fan i att vara nykter! Man kan ju nästan tro att du är losbo!

2011-04-27 @ 21:13:17

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0