fina vänner!

bland de viktigaste som finns på denn värld är att ha fina vänner,
jag har få men väldigt bra vänner som jag är stolta över.
sånna vänner som jag kan prata med allt om, vad som helst.
som finns där och stöttar mig i vårrt och torrt,
som skriver fina ord när jag behöver de som mest.
jag har fler killkompisar än tjejkompisar, killkompisar = bäst
jag vill iaf tala om för er, och ni vet själv vilka ni är så ta åt er,
och ni som är osäker tycker jag inte ska ta åt er då, för dedä känner man själv.
att ni betyder så mycket för mig, jag önskar jag kunde ge tillbaka allt jag hade,
för jag är så glad att ni finns och stöttar jämt, ni är bara bäst!
iloveyou

älska mig mest när jag förstjärnar de som minst för de är då jag behöver de som mest.

sen finns de ju den sorten av vänner som är åt andra hållet också,
tyvärr har man väl haft ett gäng sånna också, men kom ihåg en sak,
man kan välja sina vänner, kan välja bort dom man inte känner för,
men sköt de snyggt, var inte elaka eller dumma, sköt de fint bara!
jag kommer att ta ett stort avstånd från dom som inte bryr sig om mig,
och de kommer nog märkas vilja jag tar avstånd från...

ha de bra alla!

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

jag försöker vara duktig i alla fall, haha, motivationen kommer bara man är villig att leta :)



Ja livet tar verkligen snabba vändningar, men du har vänner som älskar dig och en familj som älskar dig. du kanske behöver lite omväxling i livet. göra något annat och se andra saker.

Du är ung <3<3

2011-04-13 @ 10:53:15
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0