Löning = nice!

Jahapp då har man fått hela lön som man skulle få denna månad och den får jag väl vara nöjd med ändå, klagade lite förut för att jag fått skitlön, men morgonen efter ringde dom från lönekontoret och sa att dom missat ett papper, wiho så fick in de idag! 

Börjar bli sjuk också, inte alls kul!! och absolut inte när man ska jobba hela nästa veckan förutom helgen som jag egentligen också skulle jobbat, men ångrar nästan att jag tog bort mig från den helgen, hade varit mer nice med mer pengar istället för att slösa bort dom på skit :p

Ja och i helgen får jag ju inte vara nykter för min fina vän Simon som för övrigt är halvalkohlist och lever på bröd och vatten och ja just ja en jävla massa öl ;) Så ja jag och Daniel ska iaf till Hudik på lördag och kvällen blir de väl grogg med bästaste grabbarna då antar jag!!


Nu ska jag och mina bästaste vänner åka ner till loossjön och springa efter stranden ;) Justja såg ju björnspår igår när vi var vid stugan våran och släppte hundarna, cooolt..

Huj!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0