tråååkigt

alltså haha vad händer ?

här hos mig i min själ händer de ingenting, känns just nu som att jag kommer köra på en nykter påsk, hemma med pappa ?! ofta!!? Skulle fan tage på mig och jobba hela helgen ändå, men dum som man är tror man ju att de ska hända nå skoj, men icke....

Får väl se hur de blir, kanske blir nykter åh, vore skönt för magen kanske. men ändå tråkigt...

blir irriterad på mig själv också, hade kunnat jobba idag istället för att sitta vid datorn och blogga liksom? Hade kunnat tjärna biggamoney på storhelgen men nej, usch va dum jag är.. tänker jobba nästa år iaf, de lovar jag er... plus alla andra helger också, för de händer ju ändå aldrig n¨å speciellt..

Får se om jag kanske drar till Hamra ikväll eller om jag bara blir hemma, hoppas på nå skoj iaf... Mamma och Emma + lillIsac kommer iaf sen så vi ska väl äta och så tillsammans, myspys!

nej nu ska jag sätta på pärer och lite ägg, sen blir de maaaaaaaaaat! mums!

kram je

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0