Crazy Night!

Go morgon, vaknade nyss rätt så pigg, rätt så obakis, gött.

Ja var ju iaf fest i Näsviken igår, Sandra & Emelie fyllde 20 år, riktigt trevligt, men dock inte alls så många som man kände igen, var liksom 5 gamla klasskompisar & "loosgrabbarna" typ, sen var de inte alls många fler man kände :/ + att de blev nå tjaffs med en kille som verkade ha damp eller nå? sen fick såklart vi skiten, men så äre ju jämt, dom som knappt någon känner som får skiten he he he.

Vilket ledde till att att våran skjuss ville hem tidigare, och som någon sa "Skjuss löser sig alltid!" Så gör de inte de, för alla skulle åt hudikhåller ist, inte en enda skulle ju åt Ljusdal eh :p Så de var bara att haka på de!

Väl framme i Ljusdal var klockan 1 och vi drog in på krogen en sväng, där var de asmycket folk som man kände igen, så fick många varma och goa kramar från gamla älskade vänner, underbart! Sen svängde vi våra lurviga en sväng och sen skjussade Jens mig och hämta Tilo, sen for vi hem fixade lite mat och sen somnade vi så sött så! :)

Nu håller jag på att koka ägg, mummmms!! Älskar verkligen ägg, de är de bästa som finns!!

OCH imorgo är de alla hjärtans dag, vilket är en jävligt överskattad dag tycker jag, men den ska iaf firas tillsammans med älsklingen min, framför film & mys!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0