Vem kan man lita på?

Vem kan man egentligen lita på?
Jag undrar om de finns en enda människa
som man kan lita på?
Än har då inte jag hittat denna person..
För hur mycket dom än lovar att inte säga någonting,
kommer ju ändå allt fram tillslut.
jag orkar inge mer, skitsnack hit och dit,
"psykiskasjuk" människor här och där,
men vem fan är de egentligen som är de ?
Ibland börjar jag undra om de är jag som är de,
för min värld är som en stor jävla soppa just nu.
Samtal hit och samtal dit, ring dit och ring dit,
snart stänger jag av min telefon och isolerar mig från omgivningen.
sticker här ifrån och lämnar allt som de är, för jag orkar inge mer.
orkar inte höra allt snack, allt skit snack, alla lögner,
allt hat, allt svek, allt negativt, allt!!

nej, dra utomlands kanske?


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0