What toooo doooo?!

vet inte vad jag ska göra,
vet inte vad jag ska säga,
jag vet verkligen ingenting snart..

vill bara lägga mig ner och dö för en stund,
slippa allt snack, tjat, bråk & prat.
för jag orkar inge mer, orkar inte höra
hit och dit hur de är, jag vet väl fan hur de är..
de är absolut ingen person på denna jord som
behöver berätta de för mig, hur allt ligger till.
jag är inte 5 år, jag fattar och ser vad som händer.

jag vet inte vad jag ska säga snart,
har redan förändrats mycket,
är irriterad och sur för de mesta,
förutom då jag jobbar då jag sätter på masken,
men de fejkade leendet och sminkar bort de röda & svullna ögonen.
när jag kommer hem är jag helt slut,
trött som ett as efter att ha ansträngt mig hela dagarna,
för att vara den där "glada" tjejen som alla äldre säger,
och jag uppskattar de, de gör jag verkligen
och jag behöver höra det, de är jättekul.
jag önskar dock att jag verkligen menade det,
men just nu orkar jag inte, därför fejkar jag hellre allt.

men frågan är hur länge jag orkar hålla allt inne,
hur länge jag orkar le och vara glad åt alla skitar som finns i världen.
jag tänker hela tiden, hela hela hela tiden,
lyssnar inte ens på vad folk säger så dom får hela tiden upprepa saker,
för jag orkar inte lyssna, tänker på annat hela tiden..

snälla "gode" gud, om du nu finns,
kan du väl förfan se till att de blir någon ordning på mitt liv snart,
annars går jag under, orkar inge mer, rymmer snart ifrån allt..



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0