Wonderwall

Är hemma hos mamma nu, har haft 2 braiga dagar med möbelhandlande och skitsnack, tror faktiskt att de alltid kommer något litet positivt när allt negativt slänger sig över en som en lavin.. Jag tror aldrig att jag berättat så mycket för mamma på alla mina år jag levt som jag berättat för henne nu, hon vet nog precis allt om mig nu. Allt om otroheten som förstörde mitt liv en period, om alla mina kompisar, alla mina gamla killar och allt dumt jag gjort (misstolka inte dedär för de kan vara sånna saker som ex när jag nästan inledde nya förhållanden innan jag avslutat andra) och de känns så himla bra! Nu har man äntligen börjat att landa i allt och jag börjar komma upp på fötter igen, och nu är jag starkare än någonsin så den som tror att den kan ställa sig på mig kan nog glömma den tanken, för nu klarar jag fan allt som de känns!

För nu har de faktiskt varit någonlunda "lugnt" i några dagar, dock blev de ju ett bakslag i helgen, men var ju dock förväntat så blev inte så starkt slag, skönt. Men nu blickar jag framåt!

Livet är för kort för att kastas bort på idoioter! Så ta hand om dom ni verkligen älskar & bryr er om, imorgon kan de vara för sent och då kommer du ångra resten av ditt liv att du inte visade det mer.

Längtar lite till helgen då Sandra ska firas i Näsviken och jag hoppas av hela mitt hjärta att de blir en bra kväll och att jag orkar med, för de kan ju bli lite jobbigt med alkohol i blodomloppet när man inte mår bra. Men när man har fina vänner med sig så kan de ju inte bli mer än bra!

Love My Best Friens Sofie Westh <3
Tack för att du alltid finns, alltid stöttar och alltid förstår, du är verkligen värd första platsen som min bästa vän för du uppfyller verkligen alla "krav"! Du och Jag för alltid!



Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now


Min "bror" Gustav betyder också sjukt mkt, tack för allt stöd!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Tur att du har honom, han är mer än underbar <3

2011-02-08 @ 13:33:56
URL: http://madelenekalsson.devote.se
Postat av: Linnea Sjöström

Tänkte bara tipsa om att jag just nu har 3 stycken fina tävlingar som pågår i min blogg, något för dig kanske? Värt att kolla! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-tandblekning.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-i-sammarbete-med-giftstorese.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-korsring.html#comment

2011-02-09 @ 19:05:48
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0