Bryr mig inte längre...

Ibland är de svårt, svårt som fan!
Vad ska jag säga när folk frågar ?
Nu när alla snart slutat fråga om de första,
kommer väl snart alla och frågar om dehär..
Ibland önskar jag att jag vore någon annan,
som inte är så trevlig som jag är..
Spelar liksom ingen roll hur folk frågar saker
så säger jag ändå nå trevligt tillbaka..
Spelar ingen roll hur jävla spydiga saker folk säger,
så säger jag inge spydigt tillbaka, jag kan inte..
Ibland har jag bara lust att skrika rakt ut på folk,
folk som fan inte har ett skit med saker att göra,
men ska ändå ha reda på allt.
Jag har sån jävla lust att skrika "SKIT I DE DU!"
liksom jag förstår inte vad folk vill att man ska säga ?!
Vad fan är ni ute efter egentligen? Fan blir så ARG!
Snart orkar jag inte vara trevlig längre,
jag kommer säga precis som jag tycker & tänker.
För ni har fan inte med mitt liv att göra,
sköt om era egna misslyckade liv ist för att lägga er i mitt..
Sluta fråga saker hela jävla tiden om mitt liv som ni
inte har någonting alls med att göra..
Vafan skärp till er, ni är vuxna människor men beter er som 10 åringar.
Ska ha reda på allt verka så jävla "snäll"
sen när man vänder ryggen till sprider ni ut skiten överallt.
Alltså jag Hatar er, ni gör ingenting annat än att strör salt i såren.
Kan ni inte bara hålla käften och tänka steget längre...
Vad ska jag göra för att slippa allt, tårarna rinner och rinner,
men vafan hjälper de? Önskar jag hade någon,
någon som kunde hjälpa mig, men de finns ingen...
Bryr mig inte om något snart, kommer att göra precis
som jag känner, tycker & tänker & sen får vi se vad som händer...
Men nej de är väl bara att forsätta le och vara glad.....


I don't know what to do..





Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0