Delegering godkänd!

Jahapp då var dagens aktiviteter avklarade :)

Delegeringen av medecin godkänd, nu är det bara insulin kvar men de fick jag ta när jag kände mig redo sa sister :) De är ju inte bara att sticka folk i magen sådär.. Ne hua, de kommer nog dröja ett litet tag, kommer ihåg när farfar fråga om jag kunde ta insulin på han, haha big no no no!

Var även ner på gymmet en sväng och drog igenom några maskiner en sväng innan jag begav mig hemåt igen.

Justja, igår när jag jobbade på Ica såg jag två stycken jag tyckte var så jäkla bekant, men kunde inte riktigt placera dom, men när dom kom fram till kassan kollade jag & tjejen på varann typ 3-4 gånger haha, tillslut sa hon
"Alltså jag tycker att du är så hiiimla bekant" och då sa killen "JA MEN DE ÄR JU TARJAS PRAKTIKANT förfan, ser du inte de haha" och jag blev nästan tågöd, de var Camilla & Crille som jag var med jättemycket när jag hade praktik hos Tarja förra året och dom är så himla snäll och plötsligt slog de mig hur jävla mkt jag saknar "hundspannslivet" , hundar, Tarja, tävlingarna och framför allt Camilla & Crille, nej fan nästa år ska jag ta tag i kortet och köra min första tävling!


LÄngtar tills Daniel kommer hem så jag får göra mat och ta mig en catch! ;)






Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0