Ej utgång.

God morgon!

Igår kollade jag på Kommissarie Späck & Farsan, ja jag vet jag är lite efter, men vafan.. Jag tyckte iaf att dom var skitbra, garvade ju arslet av mig åt Kommissarie Späck haha!

Idag tänkte jag nöta Änglagård eftersom jag aldrig sett dom, så tänkte ta ettan och tvåan nu och sen vänta på att den tredje kommer ut på DVD ;P

Sen tänkte jag gå en lååång promenad med Tilo idag, men de är ju fan skitkallt idag så då fryser han ihjäl efter halva vägen, så får väl ta lite längre och fler promenader då eller nå... Men de tar ju 10 gånger längre tid att gå med han eftersom han ska stanna och lukta på ALLT, och då skojar jag inte han stannar kanske var 5cm... Så de tar ju lite tid att gå med han :P

Men nu ligger han sött och sover bakom min rygg :)

Ska snart ta och ringa Ungdomsmottagning och be dom skicka nya p-piller eller nå, sen måste jag ringa Ica åh eftersom mitt kort inte funkar typ -.- ... Men nu ska jag avslöja en sak.. Jag har Fan telefonfobi... Jag är nervös i flera dagar innan jag ska ringa och därför blir de sällan att jag ringer ... :/  De var liksom 3 månader sen mina p-piller tog slut... Pinsamt men sant. men NU läre jag ringa.. NU.. hejdå!


hejmongo.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0