Helg!

Vaknade i morse av att min telefon ringde, jag kollade på klockan och den var 05.45 och de var från jobbet (hemtjänsten) och jag svarade och även denna gång sa hon i luren "Men gud va pigg du låter på morgonen, meeen va ska du göra i dag då" Jag "Ne ingenting antar jag haha" hon "Inte kan de kanske vara så att du kan jobba eller, de är en som åkt på magsjuka" Jag "JO självklart!!!" Hon "VA? Men bingo de är första gången jag ringer och den säger ja, gud så braa!" Jag "Jaa haha"

Ringde mamma och fråga om hon kunde ta Tilo och de kunde hon, så liftade med Daniel till jobbet och jobbade från 7-15.30.. Så himla skönt att ha någonting att göra ist för att gå hemma och deppa hela dagarna & träffa annat folk som inte vet någonting, inte frågar någonting och bara är glad över att man kommer.

Men nu är de iaf helg och jag är ledig än så länge och helgen ska jag spendera Hemma nykter med massa godig och film. Hälsa på hemma lite & hos farfar. Känns som att de kommer bli en bra helg...

Till veckan blir de troligtvis fullt upp, troligtvis jobb på måndag på Ica och sen Ljusdal kanske.

Nej nu ska jag försöka göra nå mat eller nå, känns mer lockande med godis dock....


Nu har jag bestämt mig, detta blir min kommande "grej"
har varit sugen så jävla länge nu och ja nu känns de så klockrent.

Men är de någon som vet någonstans i Ljusdal man kan göra de ? Eller läre man åka till Hudik?! ..


Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

Aj, det där såg ut att göra ont.. :S



SV: Ja men precis, det är alldeles för lätt och roligt att buda ;P

2011-01-25 @ 21:02:48
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0