Ica Nickeln!

Legat vaken typ hela natten, riktigt jävla drygt!

Vaknade 05.30 käkade frukost & väntade på att pappa skulle komma och hämta mig och Tilo för att åka upp till farfar.

06.30 kom han och vi åkte up till farfar, fikade.

07.45 körde jag iväg i farfars racercar till jobbet.

Jobbade fram till 12.00 då jag fick lunch  i en timme.

For tillbaka igen och jobbade fram till 17.00

Sen for jag hem och åt tillsammans med min darling och tilo :)

Nu sitter jag här och käker merciii :) SÅ jävla gott, kan vara de godaste jag ätit.. någonsin?? ;) haha


Mitt hår efter slingningen :) och Tilo som sover i soffan hihi!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0