Livet tar snabba vändningar!

Nedslagen, ensam och besviken..
De är ord som beskriver mig just nu.
När ska smärtan ta slut, när kan jag släppa allt igen?
När ska allt bli bra, eller kommer de någonsin bli bra?..
När man får slag på slag på slag rakt i ansiktet,
och de värsta är att slagen blir hårdare & hårdare..

Såren som finns i mitt hjärta nu kommer självklart att bli bättre,
men ärren som kommer att bli kommer alltid att finnas kvar där..
Känslan, sorgen och sveket kommer alltid att finnas där..

När kommer nästa bomb? När kommer nästa smäll?
För än är inte dehär slut, och de kommer nog aldrig att sluta..

Tron man hela tiden haft, hoppet som alltid funnits där,
lyckan som alltid hållt mig uppe, föll pladask som en pannkaka..

Men de är bara att blicka framåt, kan de ens bli värre ? ..
Jag tror inte de och jag är redan på botten, så de är väl skit samma...

Mina kommentarer ♥
Postat av: Simon aka biffen

Kan alltid bli värre, som att dom skulle höja stadt till 23 år. MEN VÄTNA DET HAR DOM JU GJORT?! KUK!

Meen det spelar ju knappast nån roll för nån som röjjer så hårt ändå på helgerna! ;)

2011-01-26 @ 23:08:51
Postat av: Simon aka biffen

Alltså dig! Om det nu aldrig framgick i min tidigare kommentar! :D

2011-01-26 @ 23:10:55
Postat av: josephine

det ordnar sig! ta en dag i taget. du kommer kunna se tillbaka på det här och inse att du är en stark person :) <3

2011-01-27 @ 22:37:23
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0